h1

CPN connecting people

22 Grudzień, 2008

hug

Święta idą, czas radości i te sprawy, toteż z tej okazji redaktorzy Crazy Pumpkin’s Nest wpadli na pewien pomysł. Patrząc na statystyki, odwiedza nas codzinnie całkiem sporo osób (czego komentarze oczywiście nie pokazują :P), wielu z nich szuka konkretnie naszego bloga i wpisów, inni wpadają tu przypadkiem zadając Google teoretycznie nie związane z nami pytania. I tu właśnie pojawia się szansa dla odwiedzaczy (TM).

Dziś rozpoczniemy szereg wpisów łączących CPN z czytelnikami. W niedalekiej przyszłości będziemy odpowiadać na zapytania, które skierowały Was tutaj, ale nie znaleźliście tu na nie odpowiedzi. Tak, widzimy po szukaniu czego pojawiacie się u nas ;)

Teraz natomiast wychodzimy z inicjatywą skierowaną do Was. Lubicie przelewać swoje myśli na papier i kilobajty? Podsyłajcie własne teksty na naszą skrzynkę mailową (crazypumpkinsnest@gmail.com), a my z wielką chęcią zamieścimy je na blogu czym będziecie mogli po wsze czasy lansować się znajomym i babci z Grudziądza.

Mamy nadzieję, że ten pomysł będzie cieszył się większa popularnością niż komentowanie wpisów ;P

załoga

16 Komentarzy

  1. ej to nie fair wiecie… ostatnio chciałem kumplowi skomentować wpis na blogu, ktoś dał to, co ja chciałem napisać dzień wcześniej. Dziś właśnie zabierałem się za pisanie notki u siebie, gdzie chciałem poruszyć temat bardzo podobny do treści tego wpisu i właśnie to miało być o was (w sensie, że fajnie by było pojawić się np. na CPN) – sad face… wracam do świątecznego sprzątania skoro znów zostałem uprzedzony ^^


  2. Hej, skoro fajnie by było pojawić się na CPN, to pisz tekst i wysyłaj do nas :P

    A wpisik u siebie zrób, przy okazji możesz nam zrobić reklamę :D


  3. hmm a redakcja CPN ma jakieś konkretne życzenia, jaki to ma być tekst (mam na myśli, czy to ma być felieton, recenzja itp. itd.)? Czy dajecie totalną dowolność czytelnikom? :p Wiecie tak czysto teoretycznie pytam, nie żebym chciał coś podsyłać xD


  4. Można napisać o czym się chce lub można się zgłosić mailowo i poprosić o zasugerowanie jakiegoś tematu, nie robimy problemu. Ważne by tekst nam się spodobał :)
    Więc możesz pisać :>


  5. A ja też mogę coś wysłać? ; )
    Tylko oczywiście zamieściłbym to także i na swoim blogasku. ^^


  6. Czemu nie ;) Przy okazji da się linka do Delta Four żebyście mieli więcej czytelników.


  7. a ja tez cos moge? ;) fajna inicjatywa, czy to znaczy ze szukamy nowych memberow?


  8. Nie, Ty nie możesz :P Na razie nikogo nie szukamy, ale kto wie, jeśli teksty będą dobre, to może i zaprosimy do nas kogoś na stałe.


  9. W świeta-po świętach coś skrobnę. Treść tekstu dowolna? Bo z konsolami mam (na razie) mało wspólnego.


  10. Pisz o filmach, felietony, ksiazce, anime, grach… Ja raczej niewiele trzymam sie tematyki konsolowej, a jeszcze mnie nie wywalili- chyba ze planuja ;)


  11. ok, zrozumiałem.


  12. W dobie kryzysu, uth, spodziewałbym się cięć w gnieździe. Przynajmniej 10% powinno polecieć aby uzdrowić blog. ;-)


  13. My się śmiejemy kryzysowi w twarz ;)


  14. święta to nie był najlepszy moment do dawania takiego newsa – z lenistwa nic mi się nie chce pisać :pp


  15. Święta się kończą, więc pisz :P ;)


  16. Ok, teksty wysłane. Poczekam na weryfikację, potem popłacze w poduszkę, że nikt mnie nie rozumie itp…



Skomentuj

