h1

Święta, ach święta

24 Grudzień, 2008

merrygirls1

Z powodu zawieruchy świątecznej i związanych z tym obowiązków oraz wyjazdów chcieliśmy pójść w masówkę i życzyć Wam, moi drodzy, wesołych świąt, mokrego karpia i szczęśliwego nowego roku. Uznajcie to za wymówkę dlaczego od dwóch dni nie pojawił się żaden nowy tekst ;) Postaramy się wrzucić coś nowego jeszcze w czasie świąt. Obiecuję. I życzymy świetnych growych prezentów :D Dajcie znać w komentarzach jeśli dostaniecie coś konsolowego :)

10 komentarzy

  1. Teoretycznie, po świętach mam mi przyjść pełny zestaw wraz z konsolę Nintendo DS wersja Lite kolor black.
    Obyście dostali plazmę do tych waszych konsol :P

    Pozdrawiam i Wesołych Świat życzę


  2. Ja dzisiaj odpakuję świeżuśkiego X360 Premium 60GB, Gears of War 2 i Skate (i DMC4, ale to kumpel mi pożyczył i nie odpakuję ;) ), więc konsolowo :) Postaram się coś do końca tygodnia wrzucić na CPN.


  3. Ja mam zamiar dostac jakas gierke fajna, tv i glosniki odpowiednie juz mam ;) Sie skacze ,sie plywa… bajerka jest ^_^
    Bzdursky zbieraj na Dead Rising, jako ze odbieram Cie jako fana horrorow i zombiakow to koniecznie musisz w to zagrac. Cena na allegro ok. 80 zl.
    Marcin konsole sprawiaja, ze czlowiek zakochuje sie w grach od nowa. Dobrej zabawy i wesolych swiat guys


  4. U mnie growo wpadł Buzz z dodatkami na PS3, ale to z pieniędzy moich i mojej siostry. Tak to anime DMC i kolekcjonerskie wydanie trzech filmów Tima Burtona (do zdobycia w Empiku) :)


  5. hmm growo? 1/2 kwoty na Prince of Persia xDxDxD


  6. Uth – najpierw obowiązki (DMC4, RE5), potem przyjemności :)


  7. Kończę falla więc see A soon :]

    No i Wesołych! :D


  8. Damn Shini, kapitalne prezenty. Na Burtona sam chetnie zaostrzam zeby :)
    U mnie Left 4 Dead, tak jak czulem ;)


  9. Masówka masówka, ale jpga to na pewno Piter wybierał XD


  10. A właśnie, że nie ;)



Skomentuj

