h1

Smocze Kule powracają w Dragon Ball Kai!

6 Kwiecień, 2009

dragon-ball-kai

Dragon Ball wrócił. Większości fanów ta informacja na pewno nie zdziwi, oni już od początku roku wypatrują wiadomości o DBZ-bis. Reszta zapewne dowie się o tym od nas, zawsze czujnej redakcji CPN. Ja i Bzduras ostatnimi czasy to psy na everything DB, więc już udało nam się dorwać Dragon Ball Kai. Ale, ale, najpierw wypadałoby napisać o tym kilka słów mniej wtajemniczonym.

O reaktywacji Dragon Balla chodziły słuchy już od dłuższego czasu, jednak bardzo trudno było znaleźć jakiekolwiek pewne informacje na ten temat. Dopiero niedawno na światło dzienne wypłynęła wieść, że Kai (z jap. „odnowiony”) będzie serią Z zrobioną na nowo. Jednak, jak sama nazwa wskazuje, zamiast narysowanej kompletnie od nowa Zetki dostajemy tylko poprawioną. Mimo to, ma zmienić się sporo. Po pierwsze, od nowa nagrano wszystkie kwestie postaci, efekty dźwiękowe i muzykę. Po drugie, seria ma pozbyć się fillerów i reszty niepotrzebnego crapu, co skróci ją do (ponoć) 100 odcinków.  Czy 2/3 serialu naprawdę musiały zostać wywalone? Po trzecie i ostatnie, zajęto się samą warstwą graficzną. Rysownicy kadr po kadrze poprawiali rysunki wzmacniając kreskę i nakładając nowe kolory. A przynajmniej podobno, bo oglądając pierwszy odcinek prawdziwe HD zauważyłem tylko w openingu i endingu, które są całkiem nowymi animacjami… Zresztą, szczerze powiem, że jeszcze te pół godziny temu nie byłem zadowolony z braku narysowania wszystkiego od początku, w końcu Toriyama i studio Toei wyrobili sobie fajny styl przy sadze Buu, a pamiętałem, że początki niezbyt mi się podobały. A tu proszę, okazało się, że moja pamięć płata mi figle, albo po prostu za młodu tego nie zauważyłem, ale stara i bardzo inna kreska z samych początków DBZ oraz wszystkie jej zmiany w trakcie wyśmienicie pokazują dorastanie i zmiany bohaterów. Jestem pod wrażeniem pomysłu mistrza Góraptaków.

Dragon Ball Kai, to tak naprawdę zarabianie pieniędzy któryś tam kolejny raz na tym samym, nie ma co tego ukrywać, w końcu nie ma po co zapoznawać z serialem nieznających tematu, przez te dwadzieścia lat nie urodził się nikt, kto do dzisiejszego dnia nie znałby świata Smoczych Kul, daję sobię uciąć za to prawicę. Wypada tylko zadać sobie jedno pytanie, czy ktoś będzie to oglądał? Heh, po seansie pierwszego odcinka jestem pewien, że będzie opłacało się czekać te sto tygodni, prawie dwa lata, na kolejne przygody Goku i spółki. Stara miłość nie rdzewieje, a ja znów czułem się jak mały dzieciak siedząc przed ekranem laptopa ze łzami w oczach. Jestem za.

Aż chciałoby się zacytować ending i krzynąć: Leć przez niebo, Kamehameha!

Shinigami

Zapraszamy także do zapoznania się z wpisem o filmie DragonBall: Evolution.

74 komentarze

  1. Powiem szczerze, że lubiłem chyba najbardziej pierwszą serię. Niestety ceny dvd są tak ogromne, że to nie dla takiego casuala jak ja :) Mimo wszystko fajnie zobaczyć znów te mordy bo tv coś zapomniało o tym serialu, podobnie o Slayersach :/


  2. Pierwszy DB jest dla mnie zbyt japoński, że tak to ujmę. Zetka to klasa sama w sobie i Kaia będę oglądał.


  3. Mnie się tylko opening podoba. Na resztę przyjdzie czas, jak się(rysownicy) postarają…


  4. Szczerze to ja mam sentyment do DB. DBZ owszem jest ok ale DBGT jest kompletnie zjechane:/ wogóle mi się nie podoba. Jak coś ja posiadam wszystkie odcinki DB, DBZ i DBGT na kompie :)


  5. Wszystko fajnie, tylko zastanawiam się, jaki jest sens takiego odgrzewania kotletów. Przytoczę przykład troszkę z innej beczki – parę lat temu Japończycy zrobili remake serii o doktorze Slumpie. I wyszedł w sumie, ale jeśli chodzi o klimat, to już nie było to.

    Także mimo wszystko do „Kai-a” mam mieszanie uczucia.


  6. ciekawie ciekawie trzeba obadać


  7. dragon ball jest bardzo dobra bajda ale te nowe dragon ball kai raczej nie bedzie fenomenem to jest poprostu odnowiaona Z


  8. Cel tego wszystkiego jest jeden – zarobić trochę na wciąż popularnej marce. DB jest szałem od przeszło dwudziestu lat, dadzą radę.


  9. Według mnie Kai nie jest to zła seria.Moze i znowu prawie to samo ale wydaje mi się że po zakończeniu serii KAI będzie niespodzianka o nowej serii DB.Mi się wydaje że po prostu KAI to początek czyli próbka przed początkiem nowej serii.Poczekamy i pewnie sie
    doczekamy nowej serii.Nie musi jej robic Akira,może jego potomki albo ktoś kto będzie mieć początek kariery i spróbuje zrobić w nową serię, i on może wkuć sobię
    do łba żeby nie robil czegoś w stylu DBGT tylko dokładnie obejrzał DB DBZ aby wiedzieć
    jaki Akira ma charakter robienia DB (a DBGT będzie po to żeby wiedziec jak nie robić nowego DB.Nowa seria nie musi być AF może być to inna.Pewnie Akira bedzie nadzorowac prace nad nową serią aby ludzie nie zrobili czegoś takiego jak DBGT.

    Fani nie odbierajcie sobie nadziei


  10. JEst juz pierwszy odcinek DBKAI ;pp
    MAm nadzieje ze Ajkub ma racje ;DD fajnie by bylo jakby db powrocil
    Pierwszy odcinek KAI pokazuje ze duzo sie zmienilo sczegolnie grafa nie przypomin atmtej starej rozni sie a to dobrze Mam nadzieje z potym doczekam sie nowej serii


  11. Po KAI zabiorą się prawdopodobnie za przeróbkę GT, więc niespodzianki raczej nie będzie… I nie radziłbym „napalać” się na nową serię…


  12. Przed Kai wyszedł nowy odcinek specjalny, więc kto ich tam wie ;)


  13. Ech, fajny opening, genialny ending, a środek ch**wy, cieszę się w końcy że bez problemu mogę zdobyć rawki DB bez fhansuskih dialektów i cienkiego lektora. Szkoda tylko że całość nie wygląda tak jak w openingu, na cholere mi setny raz to samo? Zrobili by od nowa grafikę, piękne kolory, a nie, ludzie to obrazki mają tyle lat co ja jak nie więcej!!!!! Zgadzam się z shinigami. To tylko kolejna maszynka do robienia pieniędzy, a dla wygłodniałych fanów, ochłap podgrzany w mikrofali i rzucony w błoto.


  14. Shinigami napisał jeszcze, że i tak będzie to oglądał, bo nawet takie lekkie ulepszenie mu wystarczy ;p


  15. Ja tam strasznie się cieszę z DB Kai. To dopiero pierwszy odcinek i pewnie kreske będą jeszcze poprawiać (przynajmniej mam taką nadzieję). No i pewnie walki będą trochę skrócone co uważam za duży plus ^^ Nie chce mi się oglądać 50 odcinków walki z Frezerem ;D


  16. Juz sie cieszylem ze to bedzie cos zupelnie nowego lecz ostro sie rozczarowalem.Mogli by wlozyc w swa prace wiecej entuzjazmu niz poprawiac stare.Jak im brakuje pomyslu to niech zadzwonia do mnie to im dam takie patenty ze napewno mpowstaloby cos ciekawego.np wyobrazcie sobie ze dr.gero stworzyl komorczaka ktorego zniszczyl gohan,ale tylko w ich rzeczywistosci…w innym wymierze ten sam komorczak nadal by pobieral probki od wojownikow przez ta smieszna biedronke i mutowal dalej.komorki broliego ,goku ssj3 vegety ssj2 itp….powstalby naprawde kozacki cell ktory tez moglby tam osiagac poziomy sjj i walka by sie toczyla na ostro,(jakies tam energy fusion z paru sajanow w jednego;p),lub jakis jeszcze inny cyborg ktory gdzies tam w ziemi czeka by zaatakowac…c17,i c18 zrobiono z ludzi,wiec ten nowy cyborg moglby powstac np z radidza i tez bylby kozak monster…a te kai to to co bylo tylko w innym pudelku z innym intrem.powtorze jeszcze raz.ROZCZAROWALEM SIE


  17. Niech Żyje DragoN BaLL ! Również czułem sie jak dziecko wraz z przyjaciółmi oglądając DBZ. To jest nasza młodość i to na czym się wychowaliśmy. Na zawsze w naszych sercach bedzie wlasnie dragon ball i Sailor moon hehe. Pozdrawiamy Grupa Anime Works.


  18. Mam nadzieje ze to bedzie lepsze niz dragon ball z i ze cos dodadza wtedy bedzie super


  19. kurcze niecierpię czekać tygodnia na następny odcinek xd
    nie uznaje GT i nie chcę żeby to było coś w tym stylu…


  20. powiem wam ze opening bardzo sympatyczny i nutka wpada w ucho :)
    aa i jak walka Goku z Vegeta bedzie wygladała tak jak na openingu to magia :D


  21. a bedzie to po polsku albo gdzies w yv bo chce ogladac to poraz 4 heh powiedzcie gdzie moge db kai obejzec ale z dubbingiem


  22. Z dubbingiem? Oczaciałes do reszty człeku młody?
    Żeby Mroczki i Cichochłopki robili za pól obsady, albo beznamiętnie recytowali teksty w stylu: ‚ To jest moja kamehameha! A masz!!! ‚ i potem takimże samym tonem krzyczeli: ‚Mister satan aj low ju!’;-)


  23. kolega ponizej ma racje bo zapomniano juz o takich anime jedynie gdzie cos leci to na Hyper jakies anime a na innych jakies brazylijskie seriale -,- Oo ktorych i tak pewnie nikt nie oglada


  24. Dla mnie w nowym Kai szału nie ma. Spodziewałem się czogoś lepszego. Ale będę oglądał, bo dlaczego nie ;)


  25. Według mnie to świetnie ze wyszła ta nowa seria KAI,wielu z nas sie wychowalo na DB ale nastepne pokolenie nie ma mozliwosci ogladac tego w polskiej TV a KAI moze to zmienic:) A co do GT to mnie sie podobala ta seria,nie byla taka przeciagana jak Z-ka,moze poziom ich sily byl niekiedy lamerski jak walczyli z byle wrogami ale pewnie nie jednej osobie zakrecila sie lza w oku jak ogladali ostatni odcinek GT i kazdy by chcial zobaczyc kontynuacje:)
    Seria KAI jest oparta o Mange DBZ wiec napewno w koncu troszke sie zmieni fabula,moze tez postanowia zmienic kreske na cos w stylu Openingu:)
    Dlamnie DB jest boski i kto nie ogladal niech naprawde zaluje bo to bylo jak narkotyk,widzialem wszystkie odcinki w tv a teraz koncze ogladac DB w wersji bez cenzury i z normalnym tlumaczeniem a nie takim badziewnym jak w RTL7:)
    Pozdro dla fanów smoczej sagi:)


  26. Ten wpis właśnie nadał sens mojemu życiu.


  27. Już myślałem, że komentarze będące będące przykładem piękna języka polskiego.


  28. Przez ładnych kilka ostatnich lat nic nowego w kwestii dragon balla nie powstało, a teraz powstał np film kinowy ,,Songo…. return”, od niedawna wychodzi dragon ball kai. Wydaje mi się że to wszystko powstaje po to by przygotować nas na nadejście AF-a :) mam taka nadzieję:):)


  29. Ja mam mieszane uczucia co do wyjścia kiedykolwiek DB AF. Czy to nie plotka przypadkiem? od bardzo dawna nie miałam nic wspólnego z DBallem, a to za przyczyną tego, że niewiele się już o nim mówi. Niektórzy fani twierdzą, że np.Naruto jest o niebo lepsze od Dragon Balla, iż nawet liczbą tomów go wyprzedził, według mnie to bzdura i to i to ma swój klimat, ale żeby od razu skreślać klasyka i wyznaczać mu następcę? Myślę, że prawdziwi fani, Ci którzy wychowywali się na DB od samego początku z wielką przyjemnością będą wyczekiwać odnowy Zetki, najlepszej jak dla mnie :) Sentyment do tego anime wśród fanów widzę, że jeszcze nie zanikł! Czekamy xD


  30. AF, to czysto fanowski projekt zapoczątkowany przez plotę po GT. Chyba nawet gdzieś w internecie grupa ludzi to zrealizowała.


  31. wkoncu cos nowego sie ukazalo moze to i zmieniona wersja zetki chodzi o grafe itp ale dobre i to:) film + odnowienie zetki moim zdaniem to do czegos prowadzi miejmy nadzieje:D

    Naruto i Dragonball dwie wspaniale anime i mangi moim zdaniem tego sie niepowinno porownywac bo to i to jest zarabiste:)


  32. Chętnie oglądnę ^^ Tylko raz oglądnąłem DBZ i oglądnę teraz DB KAI z wielką przyjemnością! Gdy zacząłem oglądać db gt to mi się odechciało ;/ Słabe :( Mam nadzieje, że zrobią potem jeszcze jakieś odcinki…


  33. ja mysle nadal ze to lipa.dodadza troche kolorow i pojdzie to na rynek znowu…moze walki zmienia w co watpie.fabula tez pewnie nie ulegnie zmian.lipa lipa lipa.dbz znam na pamiec a ta muzyka z intra wcale nie jest przyjemna,w zet byla lepsza…a co do lektora w tych nowych odcinkach.hahaha.w polsce bedzie za 4 lata moze jak w ogole bedzie,nie chce sie czytac to czekajcie…naruto tez jest spoko…tam przynajmniej powstaje cos nowego i watpie by za 10 lat powstalo naruto kai to samo tylko „inne”.


  34. ojezu ludzie!! nigdy nie lubiłem dragonballa ale ostatnio znalazłem grę dragonball burst limit i jest to zdecydowanie najbardziej czaderska bijatyka jaką znam!! oprócz tego strasznie ciekawi mnie jak wyjdzie przeniesienie tej pozycji na wielki ekran, bo niedługo wchodzi do kin film dragonball: evolution! ogólnie twierdzę że będzie nieźle żadny albo fajny ale tylko po spożyciu pewnych używek.

    pozdrawiam wszystkich i zapraszam na mojego blogulka gdzie ostatnio premierę miały kawałki nowego super rap zespołu ze śląska. MASS BEAT. ogólnie totalny hajlajf:
    http://hajlajfloryda.wordpress.com/


  35. Najlepszą grą w uniwersum bezsprzecznie jest DBZ Budokai Tenkaichi 3. A recenzja crapowatego filmu powinna pojawić się jutro.


  36. O jaaaa… Niewiem co mam myslec o tym kai tak sie napalilem na nowego db a tu jednym slowek kicha Akira se jaja robisz?? HEHE ogladalem juz to chyba z 5 albo 6 razy po co mi „nowe” stare dbz pod inna nazwa nawet rysunki sa te same widze drobna ruznice ale to prawie nic. wychowalem sie na tej kreskowce a mam wrazenie ze oni sobie kpia ze wszystkich fanow tej niesamowitej kreskowki i zaden naruto nie byl nie jest i nigdy nie bedzie leprzy od DB. bede ogladal ta kreskowke ale mam cicha nadzieje ze wprowadza cos nowego… np. nowa sage i niech wypierdola to GT bo to kpina byla i niech dadza cos nowego na to miejsce !!!! POZDRO


  37. Dokladnie GT nie bylo juz takie fajne jak Z bo pod koniec Z tworca umarl i inni konczyli i inni zrobili GT


  38. Ciekawe rzeczy piszesz
    http://en.wikipedia.org/wiki/Akira_Toriyama


  39. Bardzo przyjemnie się ogląda. Widziałem dwa odcinki na razie i nie zawiodłem się. Niewiele po za grafiką różnią się od starej Zetki, ale warto było to obejrzeć.


  40. Nie chcę negować artykułu bo nie jestem pewien w 100% co do tego co napisze. Oglądałem KAI pierwsze odcinki i faktycznie jest tak jak napisaliście że jest to swego rodzaju konserwacja starej dobrej Z’ki jednakże znalazłem gdzieś na youtube (jak znajdę to podam link) urywki z pierwszych odcinków KAI i były całkowicie nowo narysowane i teraz nie wiem czy to co wszyscy widzieliśmy odrestaurowane to fake czy raczej to z youtuba to tylko nic nie znaczące urywki niedotyczące serii KAI


  41. oglądałem wszystkie odcinki i DB, DB Z, DB GT i ciesze się że coś nowego się pojawiło czekałem na to kilka lat!!!!!


  42. eh dzieci dzieci, nigdy nie była seria AF w planach – taka „legenda” powstała z powodu trolla na prima aprilis – April Fools (AF). A wy dalej w to wierzycie po tylu latach..


  43. Jak dla mnie kreska jest dużo lepsza i w zwykłym Z ale to wszystko będzie się powtarzało więc nie mam ochoty oglądać 2razy to samo.


  44. tez sie prawie poplakalem oglondalem to w wieku 5 lat i bende oglondal w wieku 67 kazda wygrana walka goku napawala mnie takim optymizmem i energią ze musialem iść pobiegac żeby to rozladowac:)


  45. ja sie na tym wychowałem
    juz nie moge sie doczekac by obejrzec wszystkie odcinki


  46. […] Smocze Kule powracają w Dragon Ball Kai! Dragon Ball wrócił. Większości fanów ta informacja na pewno nie zdziwi, oni już od początku roku wypatrują […] […]


  47. szkoda ze zamiast poprawiac stare czesci nie wzieli sie za cos nowego. wiem ze toriyama nie przyznaje sie do DB: AF, ale milo by bylo jakby przeniesli ja na ekran:D

    co do tej przerobki to tez dobrze bedzie to obejzec po japonsku a nie wlosku i francusku:P


  48. AF to by była klapa, zresztą to coś jak fanart. Dragon Ball powinien zakończyć się na Z. Ja się ciesze, że będzie Kai. Bo podobno wiele wątków ma być rozwiniętych. Już w pierwszym odcinku: Bardock. W oryginale z tego co pamiętam tego nie było.

    Zresztą seria nie będzie miała ponad 200 odcinków. Tylko podobno 100, więc te bardziej rozwlekłe elementy będą usunięte.

    Zapowiada się ciekawie.


  49. A ja tam nie widzę nic specjalnego w DBK.
    No bo czym tu się jarać?
    Na co mi odświeżony DBZ?
    Z resztą nie taki odświeżony, na dodatek usunąć tyle odcinków?
    Zamiast się zabrać za jakąś extra kontynuacje DBZ gdzie to częściej zobaczymy jak świat ratują dla odmiany inni ulubieńcy jak Vegeta czy Szatan (bo powiem szczerze miałem tego wielce dość, że świat zawsze ratował Songo, a nie mój ulubieniec Vegeta) to nie, postanowili puścić od nowa Z….. super.
    Pozdr 4all.


  50. Siema
    KAI to nic innego niz przerobka normalnego dragon balla z grafy… podobno dodadza nowe rzeczy, moze.
    AF mialo byc po Z ale akira uznal ze jej nie zrobi ze wzgledu na fanów, fani byli tak bardzo oburzeni ze zrobili GT ktore bylo… fa…faaa…fajnee ( nie bijcie ).
    Kai – fajnie ze nie bedzie gadania w stylu ” zaraz dostaniesz kamehamehe, juz lece i ci przyloze, poczuj moc, lubisz to su**” :) wogule to jestem Proud of KAI moze bedzie lepsze ZOBACZYMY

    Pozdro Bigos


  51. Eh.. :P nie rozumiem was po cześć :)
    AF Af… pier.. o szopenie :) Akira nie miał tego w planach fani to wymyślili i tak zostało. Prawdziwy Fan DB powinien wiedzieć takie rzeczy.
    Piszcie ze przed 20 lat nic nie wyszło z tego co pamiętam to rok temu wyszło „Dragon Ball – Yo! Son Goku and His Friends Return!!” Czyli o Bracie Vegety :) akcja toczy się po walce z Buu :)
    A co do DB Kai myślę, że jest to świetny pomysł tak jak parę osób napisało my się wychowaliśmy na tym i mieliśmy okazje obejrzeć. A młode pokolenie to co stoja tylko pod blokami i leją się nop stop a tak może by zajęli się oglądaniem Dragon Balla.
    PS a) piszesz ze oglądałeś raz i drugi raz nie masz ochoty oglądać to nie oglądaj a i wiele moich znajomych których znam DB Z obejrzeli co najmniej po 5 razy :) a jak nie chcesz to nie oglądaj nikt ci nie karze.
    PS. b) AXN Chce kupić licencje na DB KAI i jeszczę jakoś anime tłumaczyć (napisy) było to jeszcze przed 5 kwietnia na ich forum. (AXN)


  52. Powiem szczerze DB to nie jest jakaś tam bajka to zaj****** bajka. Jak byłem mały to pamiętam leciało elegancko w tvn7 przychodziło się ze szkoły siadało się przed telewizorem bo 15:15 około (jeśli dobrze pamiętam) i się oglądało. A dziś spartańskie warunki internauty i tu ja się pytam dlaczego tvn7 i inne polskie stacje nie puszczają DB. Przecież to był hit nie tylko dla młodych ale i tych starszych. DB bez względu na wiek w każdym wzbudzał te same emocje łezkę w oku i wzruszenie jak w jakieś telenoweli. Po prostu był to wielki hit. Oglądałem każdą serię najmniej 2-krotnie i DB Kai też będę oglądał ponieważ zawsze mnie ciągnęło do DB do Goku i jego paczki.I myślę że nie tylko mnie


  53. No tera jak se obejrzałem te 9 odc KAI to muszę powiedzieć ze jest inaczej ukrócili jednak kto by pomyślał ,że Vegeta wyląduje już w 9 odc?


  54. po pierwsze to kiedys lecialo ale na RTL 7 ;] i to najgorsza jakosc ;d bo duzo uciete bylo ;/ hmm kai noo mam nadzieje ze za kilka odc bedzie grafika jak w openingu ;d ii chetnie bym obejzal cala serie taka ;d odnowiona ;d pozdrawiam


  55. Ale gadacie. Też jestem fanem DB,chyba jak wszyscy we wpisach tu. Ile można jechać GT? Mi się bardzo podobała, nie to co Z, ale cieszę się że powstała bo to kawał dobrej roboty po 100-kroć niż KAI. Każdy może odgrzewać kotlety. KAI, dla mnie to porażka poza HD, którego i tak na KURO nie ma, więc jak ja czytam że to jest w HD to mi ręce opadają. Opening i ending żenada. Karaoke jakieś czy co? Tak samo ten middle changing, po jaką cholerę co na reklamy? Opening i ending powinien zostać jaki był, bo 291 odcinków przypieczętowano już takie na zawsze. Najgorzej żal mi dupę ściska z muzyki. Za to należy się kara typu powiesić za jaja. Nie znam lepszej ścieżki dźwiękowej poza Rocky’im(wiem, ale porównanie:), niż w DBZ i właśnie GT. To jest rozkosz, arcydzieło. Myślałem, że może w techno to dzadzą, albo same BPM podniosą vocalem się pobawią, ale nie….;/ Mogliby nawet wziąć pianino i to ładnie przerobić. Żenada. Dla mnie pozostaje Z i GT z ostatnich i KAI oglądać nie będę, spieprzyli to i tyle. Pozostaje czekać tylko na nową sagę, a będzie bo wyczytałem, ale źródła niestety nei potrafię odnaleźć że KAI, jest od wybadania rynku, czy wyjdzie nowy twór i będzie to opłacalne. I padło także zdanie że Akira bardzo bardzo zmiękł na pomysł nowego DB, a wiemy o tym doskonale że jak on sobie coś umyśli to nie ma zmiłuj. No cóż widocznie chyba dojrzał do tego aby przyjąć że stworzył najlepsze anime/bajke jak to mówią u nas;) w historii telewizji. DB RULEZ!


  56. Francuska wersja nie była taka zła, jakby nie ona i nie RTL7 to nie wiedziałbym o istnieniu DB, tak jak i setki tysiecy w naszym kraju, więc pokłon dla nich.

    Poza tym jak macie w linku czy to mexicano czy to żabojady, hiszpania, anglia wszystko brzmi pięknie ku czci DB


  57. No fajne fajne, bedzie mniej odcinkow moze lepsze, moze jakies nowe watki. No ale tak bardziej bym wolal nowa seria :( :( :( x


  58. Ja tam uważam że ten cały dragon ball’a kai to już nie będzie tak ciekawy jak pierwotna wersja dragon ball z.
    Jak każdy fan będę czekał na coś nowego i napewno obejżę dragon ball kai, ale myśle że przerabianie klasyka to mała przesada.
    Właśnie jestem w połowie oglądania dragon ball z i powiem że po tylu latach nadal mi się to podoba.
    Jak będzie ktoś miał jakieś najnowsze wieści o dragon ball’u to piszcie do mnie.
    Mój email to ”bake1@vp.pl”.
    Pozdrawiam wszystkich fanów Dragon Ball Z !!!


  59. mi sie podoba calosc dragon ball kai i reszta czesci dragon ball pasowalo by zeby dodawali wiecej odcinkow a nie tylko jeden na tydzien


  60. Moim zdaniem lepsza i tak okaze sie stara wersja z klimatem lecz dobrze ze cos robia poniewaz moze to zacheci do zrobienia nowej serii :}


  61. Dragon Ball Kai to według mnie najlepsza część Dragon Ball i niewiem dlaczego jest tylko 16 odcinków?


  62. Bo dopiero 16 zrobiono? _^_


  63. DRAGON BALL KAI to parodia :D
    To co widzieliśmy w dzieciństwie na RTL7 było już dość ocenzurowane, okrojone z dużej ilości brutalnych scen. W KAI’u jeszcze bardziej wszystko zostalo ocenzurowane :D chociażby brak krwi RADITZA w 3 epku.

    I nie kumam tych opisów odnośnie DB KAI że jest polepszona grafika. Poza openingiem i endingiem tego nie ma.

    PARODIA !!!

    JEDYNY plus odświeżenia tej serii – skrót fabuły.
    Polecam tylko tym którzy w dzieciństwie nie zaznali DB – macie szanse nadrobić to w przyśpieszonym tempie =]


  64. dopiero 20 odcinków ;/


  65. […] gry oraz wychodzące wciąż dodatki :) Jako ciekawostkę dodam, że w Top 3 wpisów cpn, pomiędzy DB Kai i Falloutem stoi reportaż z tegorocznego E3. Hehe, ponieważ najczęściej szukaną frazą w […]


  66. Witam, czy mi się zdaje czy Dragon ball Kai to poprostu to samo co DB Z? Bo odcinki się powtarzają i niby jest to nowa seria;/


  67. ??


  68. Czytanie nie boli. Kai, to Zetka z wyciętymi i dołożonymi scenami.


  69. Niewazne,ale ktos ma wogle 37 odcinek ??


  70. ogladal ktos juz walke songa z wegetą? bo chodzi mi o to czy rzeczywiście jest tam taka grafa jak w openingu? czy scieme walneli? a wiec jak to jest?


  71. nie, niestety nie ma takiej jak w openie ale co tam a muzyka faktycznie zajebista


  72. phee! a wiec jednak nie no dzieki oczywiscie za info ale teraz to sie rozczarowalem! nie rozumiem po co i w jakim celu oni wogule dali taką grafe w openingu?? naprawde nie pojmuje tego co ona ma reprezentować?? przedstawiać?? przeciez openingi zawsze prezentują grafike taką jaka jest oryginalnie w anime a Ci tu jaką maniane normalnie odwalili!!! 12 lat czy tam ile zajęło im rysowanie na nowo tego samego???? ŚMIECHU WARTE przez 10 lat spokojnie mogli zrobić z 20 sag po 100 episodów nie no żal dla tych ludzi co „w tym siedzą” poprostu żal i pogarda dla nich odemnie! hehe 10 lat i nic nie zrobić nawet dupą palcem nie kiwnąć śmiechu warte lenie zasrane japońce!!!


  73. * Seria Dragon Ball Kai jest znacznie bardziej ocenzurowana niż Dragon Ball Z, np. usunięto krew z rany Raditza i Goku w 3 odcinku.
    * Większość seiyū z Dragon Ball Z podkłada także głos w Dragon Ball Kai, jednak niektórzy zostali zastąpieni, np. Hirotaka Suzuoki który podkładał głos Tenshinhanowi (seiyū zmarł kilka lat temu)
    * Piosenka tytuowa to „Dragon Soul”, zaś piosenka końcowa to „Yeah! Break! Care! Break!”. Oba utwory wykonane zostały przez Takayoshi Tanimoto.
    * Dragon Ball Kai jest prawdopodobnie tylko pilotem nowej serii. Według najnowszych doniesień po zakończeniu jego emisji zobaczymy całkowicie nowe sagi opowiadające nam wydarzenia, które następywały w przerwach między sagami w Dragon Ball Z oraz te tuż przed serią DBGT. Ma być także stworzona saga rozgrywająca się w tym samym czasie co DBGT.


  74. Pozdrawiam wszystkich fanów Dragon Ball KAI, a także całej serii!



Skomentuj

