h1

Little BiG Walkie-Talkie #7

30 Lipiec, 2009

podcast7

Wiecie, dopiero niedawno odkryłem, że podcast to może być coś fajnego. Jakoś wcześniej nic nie ciągnęło mnie do słuchania przez godzinę jak ludzie o czymś gadają. A tu proszę, wystarczyło zainteresować się inicjatywą kolegów z forum N+ (podcast Epic Fail) by zapałać pozytywnym uczuciem do tego typu wybryków. Aż zachciało się samemu zamieszać w coś takiego. I tu przyszli z pomocą autorzy Little BiG BloG. Chłopaki wracają z siódmą częścią swojego LB Walkie-Talkie w której specjalnym gościem jest nikt inny jak nasz jedyny Shini. Jest śmiesznie, jest profesjonalnie, jest szał macicy.

Część 1: (klik)

Battlefield 1943, Splinter Cell: Conviction, Xbox Fun Day 2009

Część 2: (klik)

Prince of Persia (film), Assassin’s Creed 2, Transformers 2: Revenge of the Fallen

Ale i tak wszyscy wiemy, że najważniejsza jest część o cyckach i pokazywaniu dupy.

załoga

6 komentarzy

  1. Szini – noł ofens, ale jak XFD zmieni się w coś na wzór PSE to ja już na niego nie będę jeździł. Konsolami to się tam interesowałem tyle, co grając raz w Forzę, raz w GHWT i raz z Giewnym w FNR4. Nie chcę, żeby sami nerdzi wjeżdżali na dzielnię i pchali się do miliona konsol, sorry. Wolę otwartą formułę zlotu.


  2. Wnoszę po tym, że nie byłeś na żadnym PSE ;) Na obu Experience byli tacy sami nerdzi jak na Fun Dayu. Na obie imprezy głównie jeździ się w celu spotkania się z ciekawymi ludźmi i tutaj sprawdzały się znakomicie. A że przy okazji za dnia naprawdę można było pograć na konsolach? Nie widzę w tym nic złego.


  3. […] zostać gołosłownym postanowiłem napisać parę słów odnośnie XFD2009. Szini lansuje się w podkaście, ja wybrałem klawiaturę […]


  4. Tak, a impreza odbywa się w hali – dziękuję, postoję. Gekoniemu Warrkotowi powiedziałem – mi podoba się otwarta formuła imprezy na powietrzu, nie żadne tam halowe spotkania.


  5. Shini jaki masz cudowny głos :*


  6. Powiedz mi coś, czego nie wiem 8)



Skomentuj

