h1

CPN się zamyka [‚] Znów?!

6 Grudzień, 2009

Tym razem chyba nikt się nie nabrał, prawda? Ostatnim razem stosując ten patent informowaliśmy Was o znalezieniu partnera wspierającego CPN, był to sklep Dageki. Niestety od tego czasu sporo się stało, Dageki zostało zamknięte, później otwarte, ale nie wznawialiśmy już z nimi bliskich kontaktów. Tym razem jednak znaleźliśmy kogoś innego, rozwijający się serwis dla ludzi kulturalnych – Yeppy.pl! Nie znacie? My też nie znaliśmy, funkcjonują dopiero od dwóch miesięcy, ale ich plany zahaczają o zawojowanie całego internetu (i nie tylko), więc dlaczego by się pod to nie podpiąć kiedy zostaliśmy zaproszeni do pomocy? Nie widzę przeciwwskazań :) Pierwszy owoc naszej współpracy już jest, wpis Dziewięciu szmacianych muszkieterów ukazał się zarówno u nas, jak i u nich. Koniecznie przeczytajcie i skomentujcie.

Oprócz naszych tekstów u nich naturalnie u nas będą się co jakiś czas pojawiały teksty z Yeppy, mam nadzieję, że się spodobają.  Na koniec standardowo dodam, że linki wraz z banerem znajdziecie w rubryce >>lynky i banery<< oraz trochę niżej w Dyniowych kompanach.

załoga

7 Komentarzy

  1. Poszedłem waszym tropem i założyłem konto na Yeppy.pl
    Zobaczymy co z tego wyniknie.


  2. Ojojoj, coś się nie mogę odnaleźć na tym jebby, tfu – yeppy chciałem powiedzieć. Wydaje się być, delikatnie mówiąc, wszechstronnym chaosem, ale zobaczymy…


  3. Niestety takie jest i moje odczucie co do wyglądu tej strony. Ale hej, warto się wzajemnie wspierać ;)


  4. JAk do cholery avatara wrzucić, hm?


  5. Gdzie, na Y? Pod miejscem gdzie powinien być avatar masz niewidoczną ikonkę :D Musisz jej poszukać.


  6. Również miałem z tym problem :D


  7. To jeszcze powiedzcie jak wstawić logo Yeppy, bo mam z tym mały problem. Skontaktujcie się na gg lub DM na Twitterze.



Skomentuj

