h1

Hail to the king!

15 Grudzień, 2009

Niestety czasami w  życiu musi przyjść taka chwila, że coś się sypie, tym razem spotkało to CPN. Dziś oficjalnie żegnamy Bzdurasa, chłopa na sto dwa, który wspierał nas dzielnie właściwie od powstania Blogu Szalonej Dyni. To właśnie jemu zawdzięczamy RETROspekcję dotyczacą sagi Metal Gear Solid, grzejących serduszko wrażeń z otrzymania nowej konsoli oraz masy innych tekstów. Jesteśmy pewni, że Wam czytało się Bzdurskiego tak samo dobrze, jak nam się z nim współpracowało. A teraz niech coś na pożegnanie doda sam zainteresowany.

Gdyby ktoś zapytał mnie, czym jest dla mnie CPN, prawdopodobnie odpowiedziałbym, że to miejsce, w którym mogłem dać upust swoim myślom, przelewając je na klawiaturę. Miejsce, które stoi sobie w cyberprzestrzeni, skupiając miłośników elektronicznej rozrywki. No dobra, do rzeczy…

Niestety, w wyniku (kolejność dowolna) braku wolnego czasu, pewnych spraw osobistych i  huraganu Kanalia jestem zmuszony odejść od ekipy prowadzącej bloga. Nie jestem zbyt dobry w pożegnaniach, dlatego chciałem tylko na koniec podziękować całej ekipie (za cierpliwość do mnie), ludziom, którzy mnie wspierali przez ten cały czas oraz oczywiście Wam – czytelnikom. To w końcu dla Was piszemy, Wy czytacie naszą twórczość, Wy motywujecie nas do dalszego pisania. Jeszcze raz wielkie dzięki za wspólnie spędzony czas – być może jeszcze zobaczymy się przy okazji F.U.C.K.T.’u? Nic nie jest wykluczone…

Tymczasem!

Trzymamy za słowo ;)

Jeszcze raz pozdro szacun,
załoga

6 Komentarzy

  1. Mam nadzieję że do następnego- napisania !! dzięki


  2. Czymaj się Bzduras, może jeszcze kiedyś będziesz jadł rybę a ja powiem, że jest paskudna ;)


  3. Nie znasz się na rybach ;) Znikam z głównej, ale za to nadal będę dzielnie czytał, wystawiał komętki i takie tam. Wy za to macie nadal odwalać kawał dobrej roboty, jak do tej pory!


  4. Powiem tylko, HAIL!
    BAAAACZNOŚĆ!
    SALWĘ ODDAJ!

    ARGH!!! Miało być… w powietrze…


  5. No nic, powodzenia w takim razie Bzduras i zaglądaj do nas od czasu do czasu, także w formie fajnego tekstu :)


  6. Ja tu zaglądam codziennie, sprawdzając nowe dokonania ekipy – zaskoczcie mnie :)



Skomentuj

