h1

Blog roku – Głosowanie!

12 Styczeń, 2010

Nabór na chwilę schodzi z tapety, ponieważ dziś zaczyna się głosowanie w konkursie na blog roku 2009! Jeśli lubicie czytać CPN będziemy wdzięczni za Wasz głos. Żeby nam pomóc wystarczy wysłać sms o treści H00307 pod numer 7144. Koszt, to marne 1,22 zł, które zostanie przekazane na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawych, więc pomagają nam finansujecie także wczasy potrzebującym. Chyba uczciwie, nie? ;)

Na głosowanie macie czas do 21.01 do godziny 12:00. Z jednego numeru możecie zagłosować na dowolną liczbę blogów (osobnymi smsami oczywiście :P), ale każdy z nich może od Was dostać tylko jeden głos. Po więcej informacji wystarczy kliknąć w odpowiednią ikonkę po prawej stronie wpisu (takie fioletowe coś).

wielkie dzięki za głosy,
załoga

19 komentarzy

  1. plus jeden moi Drodzy :)


  2. Wysłane :] Mam tylko pytanie Shini – tam są same zera, nie ma gdzieś literki „O”?? :)


  3. Gdyby były jakieś O, to bym napisał, że są jakieś O. Po wysłaniu dostajesz potwierdzenie ;p

    Ja oprócz nas wsparłem jeszcze jeden blog z naszych linków ;)


  4. Powiadomienie otrzymałem i na nasz konkurencyjny blog także zagłosowałem :)


  5. nie czytam konkurencji :P a potwierdzenie też dostalam.


  6. Z wielkim żalem wysłałem tego smsa. Obiecałem sobie tylko 3 smsy wysłać, został mi jeszcze 1. hm…


  7. I believe in CPN!


  8. Damy radę, mamy tylko 819 innych blogów do pokonania w naszej kategorii.


  9. Nie jest źle, aktualnie mamy pomiędzy 5, a 60 głosów ;D Spory rozstrzał, wiem, ale konkretniej nie da się określić. Choć pewnie z kilkanaście głosów jest.

    To co, zwijajcie telefony swoich domowników i głosujcie :>


  10. Ode mnie 2, brat strzelil, wkleilem wpis na forum, blogu, w firmie i jeszcze moze na budo zapodam ;)


  11. A ja zakosiłem rodzicielom komórasy i po kryjomu wysłałem esy :]


  12. no ja jeszcze jutro wyślę z nowej komóreczki :q


  13. @Misa: ślij ślij, każdy nawet najmniejszy głosik się liczy :) Ja dzisiaj napastuję znajomych przez GG! :>


  14. plus 1 ;) moze jeszcze znajomych namowie jutro :)


  15. […] biorą udział w konkursie “Blog roku 2009″. Jeśli uważacie, że warto im pomóc, pod tym adresem dowiecie się jak to zrobić. Jeden sms, to chyba nie tak […]


  16. CPN ma 2 złote kuleczki… Shini czy wiesz ile brakuje do 3?


  17. Nie, pewnie dowiem się dopiero po głosowaniu. Ale wierzę, że jeszcze ktoś na nas zagłosuje, w końcu tyle osób do nas zagląda, że ktoś musi ;D


  18. No, głosowanie się skończyło. Dotarliśmy do 16. miejsca, więc dużo do pierwszej dziesiątki nie zabrakło. Szkoda, że nie dało rady wskoczyć wyżej do prawdziwej oceny, a nie smsowego spam festu.
    Ale hej, na pewno uzbieraliśmy sporo ponad 50 głosów (niestety nie wiem ile dokładnie), dzięki za nie :)

    Teraz dopiero widzę jak wielki błąd popełniłem wybierając kategorię, zamiast Pasjii i zainteresowań powinienem wybrać Kulturę, tu zamiast 825 blogów jest tylko 159 i wejście do czołówki nie byłoby tak trudne. No nic, w przyszłym roku.


  19. Mimo wszystko gratulacje :)



Skomentuj

