h1

Wyniki naboru!

10 Luty, 2010

Zabijemy suspens, wybaczcie. Już wszystko wiemy, po gorliwej i długiej dyskusji potanowiliśmy, że nowym członkiem redakcji zostaje ukrywający się w tekście za Jeżem Fwank! Prosimy o owację na stojąco. Miejmy nadzieję, że Fwankie będzie kontynuował pisanie o grach w sposób tak inny od naszego i przyczyni się tym do zachęcenia reszty wyrażenia swojego zdania.

I jeszcze dwa słowa w sprawie pozostałych dwóch panów. Agon, Twoje teksty są bardzo fajne i widać, że masz duże doświadczenie, ale zaangażowałeś się już w tyle blogów, że niestety musimy Ci podziękować. Mamy jednak nadzieję, że dalej co jakiś czas podeślesz F.U.C.K.T. :)
Edku Nigmo, Nero, droga może stać przed Tobą otworem jeśli przekonasz nas do siebie jakimś innym tekstem. Pisz, ślij, my czekamy ;)

załoga

PS. Przy okazji zapraszamy Was do niedawno otwartej zakładki Hall of Heroes.

12 Komentarzy

  1. widzę, że zamiast zabawy językiem powinienem rzucać kurwami, jeśli mi obiecujecie miejsce w loży pomarańczowych szyderców obiecuje wam przynajmniej 2-3 teksty. Jednak i tak mi smutno, że zostaje przy mnie etykietka psełdo spamzora..


  2. Nie marudź, tylko napisz coś jeszcze.


  3. nie marudzę tylko to jest „kurwa ja pierdole żenujące w chuj” ;)


  4. jej, oberwało mi się :(
    ok, zamiast ‚kurwa’ będe pisał ‚ku*wa’ i będzie git cnie
    no i w ogóle, Nero jak masz takie parcie, to mogę ustąpić, Ci miejsca

    aaaa jeszcze jedno – kto to jest ‚fwank’, ja żech jeż jest, e ! :]


  5. Bez przesady z tymi bluzgami, piszemy dla ludzi raczej już w pewnej grupie wiekowej, która kontakt z takim słownictwem miała i ma. Nie róbmy z siebie bandy dewot.
    Poza tym sam Miodek powiedział, że brakuje słów o tak dużym natężeniu emocjonalny co owe „kurwa” czy „ja pierdolę”- napewno się to nieprzyczyniło do wygranej, a z drugiej strony nie powinno być rozpatrywane jako jakaś skaza na tekście… Sam często tego używam, no bądźmy ludźmi. Wygrał przekaz, który jest dla nas zrozumiały, czyta się go łatwo, reprezentuje inną szkołę i jest merytoryczny.
    U Ciebie Nero zabrakło „czyta się go łatwo”, o ile nie mam nic do ciężkich filmów i tekstów, tak nie zawsze ma się na to ochotę, mózg też nie zawsze jest w stanie to wszystko strawić. Dlatego prosimy o inne teksty, tak odmienny styl wymaga od nas byśmy poznali go bardziej i podjęli obiektywną decyzję, czego chyba oczekujesz.

    Prosimy Cię o kolejne teksty na podstawie których wyciągniemy wnioski, jeśli masz ochotę rzucić „kurwą” to proszę, jeśli uważasz że to wulgarne i prostackie to w porządku- nie ma problemu.

    Jakkolwiek jest to mój punkt widzenia, nie mówię w imieniu reszty, ale myślę że się zgodzą co wynikło również podczas dyskusji na gg.

    Dlatego Jeżowi podaję rękę i witam, a od Ciebie oczekuje więcej tekstów :)
    Pozdrawiam

    Ps. się rozpisałem
    Ps2. Agon świetny tekst


  6. Zarejestruj się, jeżowy kołku, bo inaczej nie ubijemy interesu :P


  7. Na lajcie przecież żarty stroje ;)


  8. no jestem zarejestrowany na wordpresie, chyba ? jak mam to sprawdzić, bo tu na sajcie nigdzie nie widzę ‚zaloguj’ czy coś


  9. no już jestem logniety, to ja ;] i co teraz ? ;]


  10. skejpa nie mam, a gg tylko w robocie – mam numer do pita, i już mu napisałem, ale chłopaka coś dłuższy czas nie widuje na gg hmm


  11. po pracy jeśli nikogo nie złapiesz to podam Ci numer do sziniego.
    Pozdrawiam


  12. Ja wole być wolnym strzelcem :D



Skomentuj

