h1

Fallout: New Vegas Cool Mods

23 Listopad, 2010


Zaczynam żałować, że nie mam falla nv w wersji na pc :cry:

Czeknijcie zmiany pogody (screeny w zakładce images):
http://www.newvegasn…le.php?id=35998

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

oraz prawdziwą noc:
http://www.newvegasn…le.php?id=34888

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

To się nazywa klimat!! Szkoda, że twórcy gry nie pomyśleli o takim nasyceniu kolorów lub chociaż takich opcjach :/

Czeknijcie jeszcze pipboya:
http://www.newvegasn…le.php?id=36646

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Cóż podjąłem decyzję: zainwestuję w mocnego piecyka coś koło 2500zł + NV na pc + modziki i będę GRAŁ! :^^: 

Jeżeli znacie więcej fajnych modów, to dajcie znać!! :)

pozdr.
pit

2 Komentarze

  1. Osz kurde. Musze sobie zainstalować takiego bajeranckiego pipboya :D i ogólnie przejrzec stronkę. Póki co New Vegas mnie znudziło, ale może z modami dotrwam do końca fabuły chociaż :P


  2. Ja scalakowałem NV bo łatwo w nim zdobyć 1000GS :)Inna sprawa, że po tym fakcie już nie chce mi się grać :( Mody mogłyby mnie zmobilizować do dalszej eksploracji świata, a nawet do rozpoczęcia gry od początku!



Skomentuj

