h1

Test Drive Unlimited 2

31 Lipiec, 2011


Ostatnio sporo grałem w Test Drive Unlimited 2 i bardzo mi się ta gra spodobała. W miedzyczasie opisywałem moje wrażenia na forum neogo.. oto kilka moich postów:

Aby tekst nie zagubił się w czeluściach skopiowałem z co teraz gracie:

„No dokładnie, tym bardziej, że aby w miarę sprawnie brać czelendże i wyścigi to trzeba mieć odkrytą większość dróg, co zmusza do penetracji wyspy. Ogólnie pomimo licznych niedoróbek to gra jest idealna! Każde autko ma kokpit, inne zegary w widoku zewnętrznym, przyczepność.. walka z nią w klacie A1-A3 na górskich podjazdach jest epicka i daje masę satysfakcji, a co najważniejsze jest o wiele bardziej ciekawa niż w Forzie, bo tam poruszamy się tylko po nudnych torach. Gra ma wiele niedoróbek – zawiesiły mi się zegarki Ibiza o północy, a Hawaje na południu, więc ‚fotograf’ poszedł się eeebać, te same motywy sklepów na wyspach – czemu każdy sticker shop nie może mieć innego wnętrza? Podobnie poszczególni przedstawiciele mody? Dalej powtarzające się na początku wyścigów teksty tej panny. A rozwaliły mnie challenge gdzie mamy podwieźć pannę z bolącymi od chodzenia nogami – na koniec wysyła nam całusa LOL przecież jestem kobietą!! Lesba jakaś? :)

Dodam iż te zawieszone pory dnia mi nie przeszkadzają tyle, że nie będzie aczika za fotografie :cry: Ale olać to. Pozostało mi jeszcze kilka championshipów i pozbieranie autek wszystkich – bardzo dużo ich nie ma, ale ceny pokaźne – jaki jest najbardziej opłacalny sposób zarobku w unlimited? Wyścigi w kółko w A1?

Btw. wkurzyło mnie woczraj stawianie na piedestale Veyrona – ścigałem się w A1 Enzo (bo najładniejsze) i gdyby nie to, że komp czasami hamuje tam gdzie nie trzeba, to w życiu bym tego Veyrona nie wyprzedził, a tak mam golda i 1milion na koncie :D Zresztą fakt, że mam powyłaćzane wszystkie pomoce i buksuję na starcie a pozostali uczestnicy wyścigu nie to też jest nie fair :nie:

btw. Ten domek na łódce za 5000000 mega, ale drogi – jeszcze nie mam :)

————–

Nie grałem w jedynkę, a gra fajna – wyścigi przypominają mocno najnowszy Hot Pursuit – grafa identyczna, tylko mniej driftu.. no chyba, że śmigasz subaru którym jazda daje najwięcej przyjemności. Zazwyczaj pierwsze miejsce się zdobywa za drugim podejściem, tylko czasówki mocno irytują, szczególnie golfem, gdyż za wyjechanie o milimetr z drogi masz penalty.. Kasa płynie szerokim strumieniem, furki można oglądać w garażach (jak masz 20 to losowo się wyświetlają na parkingu). Oczywiście już na samym początku wyłączyłem wszelkie pomoce, dzięki czemu gra się jeszcze przyjemniej. Na wielką pochwałę zasługuje widok z kokpitu – każda furka ma inny i ładnie dopracowany, np. Ferrari California ma śliczny napis na desce rozdzielczej California :) Ciekawie też rozwiązali nalepki na auta (co robiłem tylko dla aczików), gdyż raz kupiony pakiet naklejasz za darmo na wszystkie samochody. Radio wpada w ucho choć są tylko dwie stacje, ale ta z muzyką techno wymiata!!

Warto brać.

————–

Dobra to chyba już mój ostatni post w tym temacie. Czyli filmik z mojego ulubionego miejsca do driftowania na Hawajach oraz kilka fotek mojej postaci na tle fajnych furek (może poza Golfem bo jeździ jak żółw i podobnie jest zwrotny..):








pozdr,
pit

6 komentarzy




  1. Ok skończyłem grę. Jeszcze kilka aczików do wyrwania mi zostało.

    ——————————————

    Uzupełniłem moją listę najlepszych furek w danych klasach:

    C4 – Ford Mustang Fastback 302cid (spora walka z autem, ale najlepszy) [trudno]
    C3 – Ferrari 308 GTS Quattrovalvole (najbardziej sportowy w swojej klasie, idealny) [bułka z masłem]
    B4 – Volkswagen Touareg (wygrałem wszystko Hummerem H3, ale Touareg wydaje się być lepszy) [łatwo]
    B3 – Audi Q7 (najlepsza moc i prowadzenie) [łatwo]
    A7 – Volkswagen Golf 6 GTI (zjebane czasówki, bo kiepsko się prowadzi) [średnio]
    A6 – Subaru Impreza WRX STI (podpakujcie go jak tylko będzie okazja by był jeszcze fajniejszy) [bułka z masłem]
    A5 – Audi S5 (świetna przyczepność i prowadzenie) [bułka z masłem]
    A4 – Audi RS6 Avant (idealny samochód do wyścigów w tej klasie, wygracie nawet w deszczu) [bułka z masłem]
    A3 – Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Series (problemy na serpentynach – walka z autem) [trudno]
    A2 – Ferrari 430 Scuderia Spider 16M (najprzyjemniejsze wyścigi bo za***iście się prowadzi!!) [bułka z masłem]
    A1 – Ferrari Enzo (super przyczepny – idealny na czasówki, tani 641,250 $) [bułka z masłem, gdyby nie Veyron :ninja: ]
    A1 High – Bugatti Veyron 16,4 Grand Sport (za***iste przyspieszenie, trzeba się przyzwyczaić do jazdy, gdyż lubi się ślizgać) [trudno]

    (całą grę przeszedłem na ustawieniu Hardcore, co też Wam polecam)

    Jak widać gra jest sponsorowana przez marki Ferrari (3 furki w moim zestawieniu) i Audi (też 3) oraz Volkswagena (2) :P

    ——————————————

    Czego nie róbcie:

    – nie kupujcie do wyścigów C3 klasyka Mercedesa, bo jest drogi, totalnie nie nadaje się do wyścigów, a potem i tak zgarniecie go jako wygraną. Wyrzuciłem pieniądze w błoto, bo raz kupionej fury nie da się sprzedać.
    – nie zbierajcie kasy na jacht, bo i tak pod koniec za wygraną w Hawaii Cups go kupicie i jeszcze sporo zostanie.
    – nie róbcie wszystkich wyścigów na złoto, bo nie ma za to aczika. Jak jeden będzie Wam sprawiał trudności i przyjeżdżacie na metę drudzy albo trzeci – olejcie to. Ważne tylko aby wygrać cały sezon w danej klasie.
    – nie stresujcie się gdy podczas wyścigu spadnie deszcz – zostawcie włączony wyścig i idźcie zrobić sobie kanapkę do kuchni. Gdy wrócicie tor będzie już suchy.
    – podobnie z zawieszonym zegarem – grajcie sobie dalej, a za 3 dni czasu rzeczywistego powinien się odblokować.

    ——————————————

    No i bonus, czyli przypadkowa beczka w powietrzu zakończona efektownym udanym lądowaniem :D



  2. U mnie właśnie było na odwrót – początek bardzo miodny = liczyłem na jakiś większy wątek fabularny z samochodami i ludźmi w roli głównej, co zapowiadało kilka pierwszych wydarzeń w grze.. Miałem nadzieję na jakieś odrębne ścieżki rozwoju, misje w których poznam panny, z którymi będę jeździł do klubów rozsianych po Ibizie.. Tymczasem sednem gry są tylko wyścigi. Nie powiem, żeby to było złe, bo sterowanie jest za***iste, prawie takie jak w Hot Pursuit, furki też nie pozwalają oderwać od siebie oczu, mnóstwo sklepów z ubraniami gdzie się spędza sporo czasu na przymierzaniu.. ale to jednak nie to, czego oczekiwałem. Mimo to fajnie będę wspominał tę grę – ot klimatyczna, bezstresowa samochodówka :)



Skomentuj

