h1

Najczarniejsza Godzina – The Darkest Hour

8 Luty, 2012


Byłem przed chwilą na Najczarniejszej Godzinie i jeżeli komuś podobał się klimat Metra to połknie ten film z przyjemnością. Ale nie wszystko jajca co się świeci – film ma sporo wad.


:arrow: Zacznijmy od tego, że producenci znaleźli doskonały sposób na piratów puszczających w sieć CAMy – 80% filmu dzieje się w ciemnościach, więc torrenty na niewiele się zdają bo nic nie widać – tylko kino daje możliwość czerpania radości z oglądania.

:arrow: Patent na obcych też jest interesujący.. do czasu aż ich nie zobaczymy – bo są biedni ogólnie :( Spodziewałem się kreatur pokroju tych z Metra 2033, a tymczasem dostałem.. zobaczycie sami :bue: Na szczęście 3/4 filmu objawiają się w formie niewidzialnego obłoku więc wybaczam twórcom późniejszą porażkę :)

:arrow: Film jest stanowczo za krótki. Miałem nadzieję pod koniec na jakieś większe pierrrrd**nięcie, a nic takiego nie miało miejsca, a szkoda. Jest za to zapowiedź kontynuacji, co akurat napawa mnie optymizmem bo..

:arrow: To najlepszy film fantastyczny o Moskwie jaki w życiu widziałem!! Ujęcia są przednie i wymarłe miasto daje radę :tak: Bankowo masy pójdą do kina, więc kontynuacja jest pewna jak śmierć itd. :P

:arrow: Skorzystałem z promocji w Orange: 2 bilety za 1 w środy i dobrze, bo zamiast zapłacić 32 zł za tanie wtorki w Heliosie (po 16 zł każdy bilet), to w Multikinie wyszło 24zł z tego co pamiętam, więc po 12 za bilet! Polecam gorąco ten film w takiej konfiguracji :tak:

:arrow: Ach zapomniałbym – film jest w 3d więc w okularach, ale nie ma w nim nawet odrobiny 3d :lol: No i na reklamach przed pokazywali nadchodzące hity w 3d czyli Titanica z DiCaprio i Gwiezdne Wojny.. nie ma to jak odcinanie kuponów ;)

pozdr,
pit

Skomentuj

