h1

Grand Theft Auto 5

22 Październik, 2013

gta

Kilka fotek z GTA Online :)

A oto mój nowy domek:

Z tego co pamiętam to chyba 99,000 za niego dałem. Ciemno jak w dupie murzyna, ale przynajmniej mam swój kącik gdzie mogę się czuć bezpiecznie i myszkować w necie i wiem że mnie nikt nie zastrzeli ot tak sobie. Nie będę ukrywał, że dwa dni na niego pracowałem, dletgo tym bardziej jestem z tego domku zadowolony :) Jeszcze fajne jest to, że od tej pory mogę swoją furkę zamawiać przez komórkę gdzie tylko zechcę, a nie ma jej w pobliżu, np. jest na drugim końcu miasta. Jeszcze z tej opcji nie korzystałem, bo nie musiałem, ale dobrze wiedzieć.

Online ma wszystko to co miał Test Drive Unlimited 2 czyli strojenie się, domki i wyścigi + to co gta 5 ma do zaoferowania, czyli misje i strzelanie :) Ogólnie jest co robić mam już dwa kontakty Lestera i Simona. Zobaczymy co będzie dalej, bo na razie bardzo się wkręciłem :ninjadance:

jeszcze nie było fotki ze spuszczonym dachem :)

i zdjęcie z widokiem na alamo sea :)

Dodam, od siebie, że o ile w singleplayer 90% mapy jest niewykorzystane, to w multi znam już niemal każdy zakamarek – dzięki Ci Rockstar za zaułki, gdzie można się ukryć przed policją i innymi graczami, za mosty i wiadukty chroniące przed bombardowaniem ze śmigłowca, za drabinki pozwalające wejść niemal na każdy budynek, za każde głupie pudło, czy śmietnik zza którego można ostrzeliwać przeciwników. Normalnie tak jakby twórcy projektując mapę myśleli tylko o multi :szacun:

A teraz nieco sztuki:

Poniżej nowe fotki czyli nowe mieszkanie z większym garażem :) Za bycie niegrzecznym przez dwa dni muszę nosić tę głupią czapeczkę, dzięki Rockstar..
























na końcu podświetlenie mojego wieżowca, a właściwie nie tylko mojego bo widzę, że sporo graczy ma już ten apartament.

Kolejny cel: Adler, czyli Veyron za 1.000.000$ :^^:

btw. mam już 56 poziom i odblokowały się wany z kasą takie jak w grze, ale tym razem trzeba uważać na czających się innych graczy bo już raz tak miałem, że wysadziłem wana i jakiś kolo mnie zabił i zgarnął całą kasę z ulicy (tutaj jest w formie woreczków, a nie metalowej teczki jak w singlu).

Pozdr,
pit

Reklamy

2 Komentarze


  1. ^Dom za 400.000$, fura za 1.000.000$.. gdyby w życiu było tak łatwo jak w GTA Online



Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: