h1

Ładuje się Profil Tymczasowy / Windows 8

30 Październik, 2013

automatyczna

Sposób jak naprawić swój profil w Windows 8.

Dzisiaj gdy włączyłem laptopa załadował mi się Profil Tymczasowy i pomimo restartów, włączania i wyłączania sprzętu, nic nie pomogło. Mój profil właściwy był „zablokowany”. Przeczesałem internet szukając rozwiązania i poza poradami z usuwaniem dopisków .bak nie znalazłem nic. Postanowiłem, że zainstaluję ponownie system z ukrytej partycji i wtedy zupełnie przypadkiem zauważyłem opcję „Naprawa automatyczna” i kliknąłem ją… gdy wróciłem po jakimś czasie przywitały mnie moje kafelki i stara dobra tapetka na pulpicie :)

Jak dotrzeć do tego narzędzia?

Opis:

Ustawienia >> Zmień ustawienia komputera >> Ogólne >> Uruchom ponownie teraz >> Rozwiąż problemy >> Opcje zaawansowane >> Naprawa automatyczna

Zdjęcia:

1

2

3

4

12

11

automatyczna

Mam nadzieję, że to pomogło :) Osobiście wolałem XP, był bardziej intuicyjny i mniej zawalony niepotrzebnymi rzeczami + nigdy nie miałem problemu ze swoim profilem ;)

pozdr,
pit

10 komentarzy

  1. Zauważyłem, że jak dłużej niż jeden dzień nie włączam laptopa, to ponownie ładuje się profil tymczasowy i trzeba użyć Naprawy Automatycznej. Jedynym rozwiązaniem jest więc codzienne, nawet krótkie włączenie sprzętu :) Prawdopodobnie jest to związane z tym, że skoro system tak szybko się ładuje, więc gdzieś zachowuje informacje potrzebne do przyspieszonego załadowania i to może być przyczyną. Spróbujcie więc codziennie uruchamiać kompa/laptopa, a nie powinniście mieć już problemów z Profilem Tymczasowym :)


  2. Serdecznie zapraszam na swojego bloga! Jak to na bloga przystało przeczytacie tam o wszystkim i o niczym. O tym co mnie fascynuję, ale i o tym, co mnie wkurza. Bez słodzenia, ale też bez jeżdżenia bez sensu po czymś, jedynie szczera opinia.
    Zapraszam!!! http://dantemichaelis.wordpress.com/


  3. Odkryłem, że raz na jakiś czas trzeba kliknąć „Uruchom ponownie” i to także pomaga w przeciwdziałaniu ładowaniu się Profilu Tymczasowego.


  4. a próbowałeś wymienić baterię na płycie głównej? może traci pamięć ?


  5. Nie, zresztą lapek jest nowiutki z tego roku.. Swoją drogą od mniej więcej 2 tygodni nie mam już problemów z profilem.. odpukać ;)


  6. zrobiłem tak jak opisane i wyskoczyło mi ze nie udalo sie naprawic..


  7. ale jak potem uruchomiłeś ponownie komputer to też załadował Ci się Tymczasowy, czy tym razem już właściwy?


  8. Mam ten sam problem, ale nie mogę uruchomić nawet „Zmień ustawienia komputera”, po prostu gdy zaczyna się ładować, to przeskakuje mi z powrotem na stronę startową. I w sumie nie wiem co mam zrobić :/


  9. Po roku od ponownej instalki systemu i tym razem stworzeniu normalnego profilu z hasłem stwierdzam, że to rozwiązało całkowicie mój problem – tak więc jedynym wyjściem jest już przy pierwszym uruchomieniu kompa stworzyć profil opatrzony hasłem.


  10. Czy kiedy użyję Naprawy Automatycznej to nie wykasuje mi pamięci? Dane typu, zdjęcia, gry itp. ogólnie foldery? Nie ma żadnego zagrożenia?



Skomentuj

