h1

sms premium i pułapki na fb

18 Luty, 2014

bada
Ostatnio ostrzegałem moich znajomych na fb o zagrożeniach jakie obecnie natarczywie czyhają na nas w sieci, może warto ostrzec innych :)

Już u paru moich znajomych widziałem szokujące studniówki i śluby – wtedy wystarczy w prawym rogu kliknąć w strzałkę i wybrać „zgłoś / oznacz jako spam” i po kilku godzinach programiści facebooka usuwają posta i tym samym chronicie innych znajomych ofiary od zakażenia. Czasami samo kliknięcie w zdjęcie powoduje infekcję profilu, a jak jeszcze wyślecie smsa o kod do filmiku to już jesteście upieczeni.

mlode
Co do sms premium to dużo jest stronek na których można sprawdzić rzeczywisty koszt sms’a np. ta: http://ilekosztuje.pl/sms/ Ja się tak męczyłem ze Złotym Losem, który do dzisiaj próbuje mnie złowić, ale w POP mam wgląd na bieżąco w wydatki i na razie jestem bezpieczny (nic mi z konta nie pobierają), choć co tydzień dostaję sms o treści: „To właśnie ty możesz stać się posiadaczem Citroena C4! Wyślij LOS na 60366 (0zł) To nie jest żart! Reg.zlotylos (3,69zł/sms/dzień). Nadawca 73066.” Liczą, że wreszcie wyślę tego sms’a XD A wszystko przez to, że raz chciałem skorzystać z najpopularniejszej według googla bramki sms na rynku, ale w porę szybko się opamiętałem i nic nie wysłałem – żadnego kodu, niestety mój numer mają w bazie i cały czas próbują, aż może się złapię, lecz nie uda im się to :)

Aktualnie mam zablokowane wszelkie przychodzące i wychodzące sms premium, zrobiłem to po rejestracji na stronie operatora – warto!

Jako, że przestraszony prawie dwie noce szperałem w necie, to śmiało pytajcie w komentarzach, może będę mógł Wam pomóc.

pozdr,
pit

2 komentarze

  1. Uwaga na filmiki u znajomych na fb z końcówką .TK – to też spam i mocno zaraźliwy – już kilku moich znajomych się zaraziło. Jeszcze jedną prawidłowość zauważyłem: zawsze jest z: ktoś i 18 innych osób. Uważajcie – nie klikajcie!!


  2. wszędzie próbują nas oszukiwać :/

    Ostatnio dodałem wpis:
    Znasz siebie? Wiesz, maki masz typ?



Skomentuj

