Archive for 30 lipca, 2009

h1

Xbox 360 Fun Day 2009 okiem Bzdurasa (i trochę Shiniego)

30 lipca, 2009

xbox-fun-day-otwieracz_4b2g

Zapewne spora część z Was kojarzy fakt, że niedawno (a konkretnie w miniony weekend) przebywałem w mazurskiej wsi zwanej Wilkasy, celem zaliczenia tegorocznej edycji Xbox 360 Fun Day 2009. Dawno temu zapowiadaliśmy z Szinim relację z tej imprezy, a żeby nie zostać gołosłownym postanowiłem napisać parę słów odnośnie XFD2009. Szini lansuje się w podkaście, ja wybrałem klawiaturę ;) Read the rest of this entry ?

h1

Little BiG Walkie-Talkie #7

30 lipca, 2009

podcast7

Wiecie, dopiero niedawno odkryłem, że podcast to może być coś fajnego. Jakoś wcześniej nic nie ciągnęło mnie do słuchania przez godzinę jak ludzie o czymś gadają. A tu proszę, wystarczyło zainteresować się inicjatywą kolegów z forum N+ (podcast Epic Fail) by zapałać pozytywnym uczuciem do tego typu wybryków. Aż zachciało się samemu zamieszać w coś takiego. I tu przyszli z pomocą autorzy Little BiG BloG. Chłopaki wracają z siódmą częścią swojego LB Walkie-Talkie w której specjalnym gościem jest nikt inny jak nasz jedyny Shini. Jest śmiesznie, jest profesjonalnie, jest szał macicy. Read the rest of this entry ?